The Only Thing you Need in Job Interviews

Job interviews are a hard thing to do, even with all the information and opinions lying around. I personally believe you only need one thing: authenticity. Read more

Γιατί να κάνω πρακτική άσκηση;

Αν βρίσκεσαι προς το τέλος ή έχεις ήδη ολοκληρώσει τις σπουδές σου τότε το ερώτημα “Πρέπει να κάνω πρκατική άσκηση;” ή το “Γιατί να κάνω πρακτική άσκηση;” πρέπει να σε έχει απασχολήσει τουλάχιστον μία φορά έως τώρα! Read more

Content Marketing Academy by CollegeLink!

Content Marketing Academy


Content Marketing Academy


Η ευκαιρία σου να μάθεις από τους καλύτερους τι σημαίνει πραγματικά Content Marketing, πως αναπτύσσουμε εξαιρετικό περιεχόμενο, πως το μοιράζουμε στα κατάλληλα μέσα αλλά και πως αξιολογούμε την απόδοση του!


ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ!
26 & 27 ΙΟΥΝΙΟΥ @ THECUBEATHENS

Χορηγός Εκδήλωσης

GIM
frapress.gr
fighthoax
eurohoops
jetdrops

ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ!

Τι θα μάθεις;


Βρίσκεσαι στον χώρο των Digital Marketing, Journalism & Communication ή Digital Media και ενδιαφέρεσαι να βρεις την πρώτη σου δουλειά; Έχουμε πολύ ευχάριστα νέα για σένα! Αυτό το καλοκαίρι μετά την εξεταστική σου θα έχεις την ευκαιρία να παρακολουθήσεις το Content Marketing Academy!

Content is the King

Content is the King

Τι είναι το Content Marketing, που το χρησιμοποιούμε, ποιες στρατηγικές υπάρχουν και Real Life case studies!

Content Marketing Mediums

Content Marketing Mediums

Άντε και το φτιάξαμε το περιεχόμενο μας, τώρα τι; Σε ποια κανάλια θα το μοιράσουμε; Τι απόδοση περιμένουμε; Πρέπει να κάνουμε προσαρμογές ανάλογα με το μέσο στο οποίο θέλουμε να το επικοινωνήσουμε;

Reporting & Performance

Reporting & Performance

Αναπτύξαμε το περιεχόμενο μας, το μοιράσαμε στα κατάλληλα μέσα και όλα όμορφα. Αμ δε! Τι μας έφερε; Είναι καλή η απόδοση του; Τι στόχο είχαμε και τι πετύχαμε τελικά;

Πρόγραμμα


Τετάρτη 26/06 17:00-21:00

17:30 – 18:30: Intro to Content Marketing
18:30 – 19:30: SEO in 2019 for E-Commerce
by Karolos Tsiligkirian
19:45 – 21:00: Omnichannel Content Strategy
by Eleutherios Moutis

Πέμπτη 27/06 17:00-21:00

17:30 – 18:30: Data Journalism at Content Marketing
by Valantis Zotos
18:30 – 19:30: Cases of Content Marketing in (Youth) Media: a Sales Funnel approach
by Antonis Mantzavinos
19:45 – 21:00: How to Develop a viral video Case Study
by Dimitris Kalogeropoulos

ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ!

Εκπαιδευτές


Ας γνωρίσουμε καλύτερα τους έμπειρους επαγγελματίες μας!

Eleutherios Moutis
Eleutherios Moutis @ Eurohoops

Ο υπεύθυνος των έξι εκδόσεων του Eurohoops είναι εκ των ιδρυτικών μελών του κορυφαίου μπασκετικού site στην Ευρώπη. Ξεκίνησε την καριέρα στη SportDay κάνοντας και ραδιοφωνικές μεταδόσεις στον ΣΠΟΡFM. Από το 2009 και για έξι χρόνια αποτέλεσε μέλος του αθλητικού τμήματος του “Ελεύθερου τύπου” και των “Προβλέψεων”. Aσχολήθηκε και με το διαδίκτυo μέσα από το gazzetta.gr για τρία χρόνια. Λίγο αργότερα δούλεψε και στο “katimagiko.gr”, μέχρι να ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2012 το ταξίδι με το Eurohoops, όπου κατευθύνει τις έξι εκδόσεις σε δημοσιογραφικό επίπεδο και είναι COO του Eurohoops Organization, που περιλαμβάνει το Eurohoops Dome, τη Eurohoops Academy και το Eurohoops Events.

Antonis Mantzavinos
Antonis Mantzavinos Co-founder @ Frapress.gr

Ξεκίνησε να σπουδάζει Διοίκηση Επιχειρήσεων, αλλά επειδή η γνώση δεν είναι ποτέ αρκετή, συνέχισε τις σπουδές του στο Πα.Πει. στο τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, για να καταλήξει να ασχολείται με το Digital Marketing και το Web Design. Λατρεύει τα ταξίδια, τη γυμναστική και οτιδήποτε σχετίζεται με νέες τεχνολογίες. Είναι συναισθηματικά δεμένος με το κινητό του, το οποίο δε μπορεί να αποχωριστεί εύκολα και η σχέση του με το internet χαρακτηρίζεται ως ανυπέρβλητη.

Karolos Tsiligkirian
Karolos Tsiligkirian founder της GIM Greek Internet Marketing

Ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν είναι ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της GIM Greek Internet Marketing. Είναι ένας από τους πρωτοπόρους στο SEO και CRO στην Ελλάδα. Διαθέτει επίσης εμπειρία σε Website Development και Project Management πολύπλοκων projects. Η GIM έχει αναλάβει με επιτυχία την προώθηση Επιχειρήσεων σε ποικιλία κλάδων B2C & B2B, συνδυάζοντας στρατηγικά διαφορετικές Internet Marketing τεχνικές με βάση τη μεθοδολογία BCR2.

Valandis Zotos
Valandis Zotos Head of Product @ FightHoax

Με ένα ακόρεστο ενδιαφέρον για νέες τεχνολογίες και trends, ο Βαλάντης είναι ο άνθρωπος που τρέχει το όραμα, την κατεύθυνση και την συνεχόμενη εξέλιξη της robust τεχνολογίας του FightHoax, φέρνοντας την πολυετή εμπειρία του και ένα ουσιαστικό ακαδημαϊκό υπόβαθρο στην ομάδα του FightHoax.


*Early Bird is valid till 19/06

Γιατί να το παρακολουθήσεις;


10 ώρες εκπαίδευσης

Διαδραστικά workshops

Networking με επαγγελματίες του κλάδου

Ευκαιρίες καριέρας

Πιστοποιητικό παρακολούθησης

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ACADEMY

Τί είπαν όσοι το παρακολούθησαν



Αξιόλογοι ομιλητές, χρήσιμες πληροφορίες, περιμένω την επόμενη διοργάνωσή σας.


Όλες οι παρουσιάσεις ήταν περιεκτικές και ουσιαστικές. Τα θέματα που αναλύθηκαν έχουν γενικό ενδιαφέρον και είναι χρήσιμα σε πολλούς τομείς, σε μια εποχή που αυτό το κομμάτι μας αφορά όλους.


Ήταν μία ενδιαφέρουσα εκδήλωση που μου έδωσε αρκετές νέες πληροφορίες και γνώσεις.

Όροι & Προϋποθέσεις Συμμετοχής


*Σε περίπτωση που περισσότεροι των 40 υποψηφίων πληρούν τις προϋποθέσεις θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

-Nα σου αρέσει ο κλάδος του Content Marketing

-Nα έχεις πλήρες συμπληρωμένο προφίλ στην πλατφόρμα του CollegeLink.gr

ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ!

Χορηγοί Επικοινωνίας

neolaia.gr
frapress.gr
thinkbiz.gr
yang.gr