Η κινητοποίηση των εργαζομένων για μια εταιρεία, από μια start-up μέχρι και μια πολυεθνική εταιρία με παρουσία σε όλο τον κόσμο, είναι ουσιαστικής σημασίας. Οι κινητοποιημένοι εργαζόμενοι ευθυγραμμίζονται με τους στόχους της επιχείρησης και είναι περισσότερο ευρηματικοί ως προς την εύρεση λύσεων σε προβλήματα. Αν οι εργαζόμενοι σας δεν είναι κινητοποιημένοι και συνδεδεμένοι με την αποστολή σας, τότε υπάρχει κίνδυνος η επιχείρηση σας να μην έχει ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των start-ups, είναι ότι είναι ευκολότερο να κινητοποιήσουν μικρότερες ομάδες ανθρώπων από τις οποίες απαρτίζονται και να ευθυγραμμίζονται εκ νέου με τις αλλαγές στις προτεραιότητες. Όσο οι επιχειρήσεις επεκτείνονται και προσθέτουν χρόνια εμπειρίας στον τομέα τους, τόσο είναι πιο δύσκολο, αλλά και συνάμα σημαντικό να επιβεβαιώσουν ότι η κουλτούρα τους αντικατοπτρίζει τον στόχο τους και να ενθαρρύνει τις συλλογικές δράσεις εντός της επιχείρησης.
Δημιουργήστε την κατάλληλη για εσάς ομάδα εδώ!
Οποιοδήποτε κι αν είναι το μέγεθος της επιχείρησης σας μπορείτε να δημιουργήσετε κλίμα κινητοποίησης μεταξύ των εργαζομένων ακολουθώντας τα παρακάτω 3 βήματα! Ποτέ δεν είναι αργά για μια αλλαγή!Τολμήστε το!
- Αναπτύξτε την φιλοσοφία της εργασιακής επίδοσης
Συχνά οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι οι καθημερινές τους δραστηριότητες δεν έχουν αντίκτυπο στην αποστολή της επιχείρησης. Η κινητοποίηση δεν προκύπτει μόνο από προνόμια, όπως Ping Pong τραπέζια, δωρεάν γεύματα και ατελείωτες διακοπές, αλλά μέσω της συνεχούς καλλιέργειας της αίσθησης του σκοπού που θα ενώνει και συνδέει Managers, εργαζόμενους και εν τέλει ολόκληρη την επιχείρηση.
- Κάντε τη συζήτηση για τις εργασιακές επιδόσεις να έχει αξία για τους υπαλλήλους σας
Αν τα μέλη της ομάδας στην επιχείρηση σας είναι κινητοποιημένα και ενεργοποιημένα, τότε μπορούν να κατανοήσουν πως η δουλειά τους επηρεάζει την επίδοση της επιχείρησης σας. Είναι ουσιαστική σημασίας, ο εκάστοτε υποψήφιος να μπορεί να συνδέσει τους ατομικούς στόχους με τους μηνιαίους, τριμηνιαίους και ετήσιους στόχους της επιχείρησης σας.
- Μιλήστε περισσότερο
Από τη στιγμή που κατορθώσετε να συνδέσετε τους ατομικούς στόχους των εργαζομένων σας με τους ευρύτερους στόχους της επιχείρησης σας, τον αντίκτυπο που έχει ένα άτομο να μένει πίσω γίνεται εμφανές. Δεν είναι εφικτό, στο τέλος του έτους να πηγαίνετε από γραφείο σε γραφείο προκειμένου να συζητάτε για τις επιδόσεις του καθενός. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία. Αντ’αυτού, δεδομένου ότι η ετήσια ανασκόπηση και το feedback καθυστερούν, οι κατά τόπους συζητήσεις με τους εργαζομένους σας μπορούν να αποδειχθούν ιδιαίτερα ωφέλιμες.
Σας προτείνουμε να ενθαρρύνετε τους managers της επιχείρηση σας να πραγματοποιούν μηνιαίες συζητήσεις με τους εργαζομένους και να εντάξουν τρεις βασικές ερωτήσεις;
1)Τι είναι σημαντικό για εσένα;
2)Τι έχει μικρή σημασία για εσένα;
3)Πως μπορώ να βοηθήσω;
Πρέπει όμως να δώσετε χρόνο προσαρμογής στους εργαζομένους σας. Απαιτείται χρόνος εξοικείωσης, ώστε να δίνουν και να δέχονται οι εργαζόμενοι feedback και να είναι αποτελεσματικοί σε αυτό. Μπορεί στην αρχή τέτοιου είδους συζητήσεις να διεξάγονται με κάποιου είδους δυσκολία και αμηχανία, όμως με το καιρό τα αποτελέσματα θα σας δικαιώσουν! Δώστε βήμα στους εργαζομένους σας, ώστε να είναι περισσότερο συνδεδεμένοι με την εταιρείας σας, αλλά και πιο παραγωγικοί. Οι άνθρωποι σας είναι η καλύτερη πηγή πληροφόρησης για εσάς και την επιχείρηση σας, μην χάσετε αυτή την πολύτιμη ευκαιρία και τον θησαυρό που έχετε μέσα στα χέρια σας!
Περισσότερα άρθρα σχετικά με τη διαχείριση των εργαζομένων θα βρείτε στο blog μας!