7 χρήσιμες συμβουλές για κάθε Recruiter & Hr Manager!

By Collegelink Team

Από τον άνθρωπο για τον άνθρωπο, αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν έναν recruiter. Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές για να τη συνολική προσέγγιση στη διαδικασία αξιολόγησης και πρόσληψης των υποψηφίων.

Κατανοήστε τους ανθρώπους σας

Ξεκινήστε να κατανοείτε τους ανθρώπους που συναναστρέφεστε και δώστε έμφαση στην ενσυναίσθηση.  Αρχίστε να εξοικειώνεστε με τους εργαζομένους σας, με την προσωπική τους ζωή (διακριτικά), τα δυνατά τους σημεία και τα αδύναμα και τις συνήθειες τους. Δώστε αξία στη διαφορετικότητα και μάθετε να αναπτύσσετε μια ισορροπία μέσω αυτής. Πρόκειται για μια επένδυση που πρέπει να κάνετε, προκειμένου να επιτύχετε τους μακροπρόθεσμους στόχους μιας επιχείρησης, όπως παραγωγικότητα και ενθάρρυνση του κινήτρου των εργαζομένων σας.

Δημιουργήστε την κατάλληλη για εσάς ομάδα εδώ! 

Συνειδητοποιείστε τον ρόλο σας

Ο HR Manager είναι στρατηγικός συνεργάτης μιας εταιρείας, καθώς συμβάλλει καταλυτικά στην επιτυχία του business plan. Δώστε όλη την προσοχή σας στους εργαζομένους σας, στη διαχείριση των ταλέντων, στην προώθηση της καινοτομίας, αμβλύνετε κάθε είδους στερεότυπα και αναπτύξτε μια κουλτούρα συνεργασίας εντός της εταιρείας. 

Κατανοήστε τους στόχους της επιχείρησης που εκπροσωπείτε

Δημιουργήστε μια συνδετική γέφυρα μεταξύ των στόχων και του οράματος της εταιρείας και των ανθρώπων που εργάζονται για τον συγκεκριμένο σκοπό. Αν το κατορθώσετε αυτό, οι επικείμενοι στόχοι της εταιρείας δεν θα αργήσουν να επιφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. 

Γίνετε “technology savvy”

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι γεγονός στις επιχειρήσεις. Οργανώστε την πληροφόρηση και την εκπαίδευση των εργαζομένων σας μέσω τεχνολογικών εργαλείων. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία, όχι μόνο θα έχει οργανωμένα αρχεία για τους εργαζόμενους της, αλλά θα διευκολύνεται και η αμεσότερη περάτωση ορισμένων διαδικασιών. 

Διευρύνετε τις γνώσεις σας

Κάντε την κάθε σας προσπάθεια ένα βήμα πιο κοντά στο να γίνετε οι καλύτεροι του κλάδου σας. Αυτό μπορείτε να το επιτύχετε μέσω e-learning, seminars, training courses ή ακόμα καλύτερα μέσω της ανάληψης projects που λειτουργούν συμπληρωματικά στο HR προφίλ σας. Προγραμματίστε συναντήσεις με τους top managers της επιχείρησης που εκπροσωπείτε, ώστε να είστε διαρκώς ενήμεροι για τους στόχους της εταιρείας. 

Ενισχύστε το κοινωνικό δίκτυό σας (network)

Εάν επενδύσετε χρόνο στο networking με άλλους επαγγελματίες του κλάδου σας, όχι μόνο αποκτάτε περισσότερες γνώσεις, αλλά και soft skills και παράλληλα διευρύνετε τον κύκλο επαφών σας.

Επωφεληθείτε από τον ρόλο σας

Βεβαιωθείτε ότι είστε multitaskers, διαθέτετε πειθαρχία, είστε καλοί στις διαπραγματεύσεις και επικοινωνιακοί. 

Να θυμάστε ότι όντας ο HR Manager μιας εταιρείας, πρέπει να διαθέτετε γνώσεις και στρατηγικό τρόπο σκέψης, ώστε να αποφέρετε θετικό αντίκτυπο στην επιχείρηση. Αυτό απαιτεί να αφιερώσετε χρόνο και να δεσμευτείτε απέναντι στην εταιρεία. Μια απλή συμβουλή για να το επιτύχετε; Ακολουθήστε το σκεπτικό ενός startup ιδρυτή. Να είστε αφοσιωμένοι, παθιασμένοι, goal crushers και δραστήριοι! Όταν προσφέρετε θετικό αντίκτυπο στην εταιρία, θα νιώθετε και προσωπική ευχαριστήση!

Περισσότερα άρθρα σχετικά με την διαχείριση εργαζομένων και την βελτίωση της διαδικασίας πρόσληψης θα βρείτε στο blog μας.

Δημιουργήστε την κατάλληλη για εσάς ομάδα εδώ!