Βεβαιωθείτε πως οι συνεργάτες σας νιώθουν ικανοποιημένοι με το μισθό τους ως ανταμοιβή της εργασίας τους

Αυξημένοι μισθοί, σημαίνουν αυξημένα λειτουργικά έξοδα και μικρότερα περιθώρια κέρδους, αλλά σίγουρα δεν θέλουμε συνεργάτες που νιώθουν πως δεν ανταμείβονται για τη δουλειά τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει τους υπαλλήλους σας να νιώσουν ότι δεν εκτιμάται η δουλειά και η προσπάθεια που καταβάλλουν και το χειρότερο σενάριο, να παραιτηθούν. Read more

7 πρακτικές ηγεσίας για να ενθαρρύνετε τους εργαζομένους σας και να δημιουργήσετε δυνατές ομάδες

7 χρυσοί κανόνες που θα σας βοηθήσουν να κινητοποιήσετε τους εργαζομένους σας και θα ενισχύσετε την απόδοση της επιχείρηση σας! Read more

5 συμβουλές για να οδηγήσετε τους εργαζομένους σας στην επιτυχία

Είναι γεγονός ότι δεν μπορεί ο καθένας να γίνει ηγέτης! Ακόμα και όσοι βρίσκονται ήδη σε ηγετικές θέσεις, δεν μπορούν όλοι και στον ίδιο βαθμό, να επηρεάσουν τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. Εάν ηγείστε μιας ομάδας υπαλλήλων, αξίζει να ανακαλύψετε σε ποιες δεξιότητες (skills) και χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ηγέτη είναι καλό να επενδύσετε, ώστε να έχετε το μέγιστο αποτέλεσμα. Βέβαια, αν επιθυμείτε να οδηγήσετε τους εργαζομένους σας στην επιτυχία, ακολουθήστε τα παρακάτω 5 βήματα! Read more

Οι εργαζόμενοι χρειάζονται περισσότερο έναν στόχο παρά χρήματα για να είναι ευτυχισμένοι και παραγωγικοί

Υπάρχει μια πληθώρα μελετών που σχετίζονται με την σημασία του να είναι ευτυχισμένος ο εργαζόμενος και πως αυτό συμβάλλει στην συνολική παραγωγικότητα της  εταιρείας. Σε άρθρο του Harvard Business Review σχετικά με την αξία των ικανοποιημένων υπαλλήλων, ο Shawn Anchor, αναφέρει ότι “Οι χαρούμενοι εργαζόμενοι είναι πιο παραγωγικοί, πιο δημιουργικοί και πιο ικανοί στην επίλυση προβλημάτων από τους άλλους συναδέλφους” Read more

13 Πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για την αποχώρηση των εργαζομένων

Αναρωτιέστε αν η δύναμη βρίσκεται στα χέρια των εργαζομένων σας; Στη σύγχρονη αγορά εργασίας η απάντηση είναι ναι. Η προσήλωση των εργαζομένων σας είναι δύσκολο να κερδιθεί, αλλά αποτελεί μονόδρομο για την επιτυχία της επιχείρησης σας. Read more

Πως θα αντιληφθείτε ότι ένας εργαζόμενος σας επιθυμεί να παραιτηθεί;

Εάν ένας εργαζόμενος της IBM επιθυμεί να παραιτηθεί, κατά πάσα πιθανότητα το γνωρίζει ήδη ο manager του. Η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε ότι ανέπτυξε ένα πρόγραμμα βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη, όπου μπορεί να προβλέψει με 95% ποσοστό επιτυχίας, πότε ένας εργαζόμενος επιθυμεί να τα παρατήσει ή έχει την τάση, και προτείνει λύσεις στους managers, ώστε να τον “ξαναβάλουν στο παιχνίδι”. Ωστόσο, πρόκειται για μια μυστική συνταγή που η IBM δεν μοιράζεται με τον υπόλοιπο επιχειρηματικό κόσμο. Read more

10 Τρόποι να αυξήσετε την αποδοτικότητα των εργαζομένων

Ως ηγέτης, είναι σημαντικό να βρίσκετε τρόπους να παρέχετε στους εργαζομένους μια υγιή ισορροπία εργασίας-προσωπικής ζωής, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι η εταιρεία έχει καλές επιδόσεις και στόχους. Read more

Πόσοι εργαζόμενοι είναι πραγματικά αφοσιωμένοι στην επιχείρησή σας;

Είναι αλήθεια ότι δεν υφίσταται μια κοινώς αποδεκτή άποψη, για το πως η αφοσίωση των εργαζομένων μετριέται, καθώς η εκάστοτε επιχείρηση την υπολογίζει με διαφορετικό τρόπο. Επομένως, σε αυτό το σημείο μπορεί να υπάρχει αρκετός σκεπτικισμός όσον αφορά την αξία της. Ωστόσο, παρόλη την ευρύτερη αβεβαιότητα, η αφοσίωση των εργαζομένων μπορεί να προσφέρει διορατικότητα, όσον αφορά την ευρύτερη στάση του εργατικού δυναμικού και του πληθυσμού εν γένει. Read more

3 τρόποι για να κινητοποιήσετε τους εργαζομένους σας!

Η κινητοποίηση των εργαζομένων για μια εταιρεία, από μια start-up μέχρι και μια πολυεθνική εταιρία με παρουσία σε όλο τον κόσμο, είναι ουσιαστικής σημασίας. Οι κινητοποιημένοι εργαζόμενοι ευθυγραμμίζονται με τους στόχους της επιχείρησης και είναι περισσότερο ευρηματικοί ως προς την εύρεση λύσεων σε προβλήματα. Αν οι εργαζόμενοι σας δεν είναι κινητοποιημένοι και συνδεδεμένοι με την αποστολή σας, τότε υπάρχει κίνδυνος η επιχείρηση σας να μην έχει ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Read more

Ενίσχυση του brand της εταιρίας μέσω απόρριψης αιτήσεων; Κι όμως, γίνεται!

Η διαδικασία της απόρριψης υποψηφίων είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τους recruiters που ασχολούνται με τις προσλήψεις μιας εταιρείας. Στο συγκεκριμένο άρθρο, θα πάρετε ιδέες σχετικά με το πώς να λέτε “Συγγνώμη, δεν πήρες τη δουλειά” με έναν τρόπο που να διατηρεί την πολύ θετική εικόνα που έχει η εταιρεία σας ήδη στην αγορά, κάνει κατανοητό πως συλλέγετε τους υποψηφίους που απορρίπτονται σε αρχείο προς μελλοντική χρήση, καθώς φροντίζετε για την διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των υποψηφίων που δηλώνουν ενδιαφέρον για κάποια ανοιχτή θέση. Read more