Continuous Candidate Engagement: Η λύση στην απόδοση του Recruiting funnel σας

By Collegelink Team

Καθώς ο κόσμος του recruiting αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς, οι εταιρίες που θέλουν να βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές, είναι απαραίτητο να υιοθετήσουν νέους τρόπους διαχείρισης υποψηφίων.

Χρησιμοποιούμε τον όρο “Continuous Candidate Engagement (CCE)” για να περιγράψουμε την νέα μέθοδο recruiting, η οποία εστιάζει στην δημιουργία ενός αξιομνημόνευτου ταξιδιού για τον υποψήφιο και δεν τον αντιμετωπίζει ως μία απλή αίτηση. Δημιουργώντας θετική εντύπωση σε κάθε στάδιο του recruiting funnel παρέχετε στον υποψήφιο μία ολοκληρωμένη εμπειρία, την οποία δύσκολα θα απορρίψει όταν θα φτάσει η στιγμή της συμφωνίας για συνεργασία.

Η CCE μέθοδος αφορά την βελτίωση της ποιότητας, της ταχύτητας και της αποτελεσματικότητας της δέσμευσης του υποψηφίου κατά την διάρκεια αυτού του ταξιδιού. Ξεκινά από την στιγμή που ο υποψήφιος έρχεται σε επαφή με την μάρκα της εταιρίας και επεκτείνετε στην δέσμευση των υπαλλήλων μόλις προσληφθούν.

Παρακάτω θα βρείτε 10 τρόπους να εφαρμόσετε την CCE στρατηγική προκειμένου να τελειοποιήσετε κάθε στάδιο του recruiting funnel:

1. Αναγνώριση και κατανόηση του εκτενούς ταξιδιού του υποψηφίου. Οι σύγχρονες μέθοδοι πρόσληψης κάνουν λόγο για ένα εκτενές ταξίδι από την πλευρά του υποψηφίου, το οποίο ξεκινά από την πρώτη ματιά που θα ρίξει ο υποψήφιος στην σελίδα σας μέχρι την πρώτη μέρα στην νέα του θέση.

2. Τοποθετήστε τους υποψηφίους στο επίκεντρο της στρατηγικής πρόσληψης. Οι μέρες όπου ένας υπεύθυνος διαχειριζόταν απλά τις αιτήσεις, ανήκουν στο παρελθόν. Η στρατηγική αυτή επικεντρώνεται στο ενδιαφέρον που χρειάζεται να δείξει η εταιρία στον υποψήφιο και πως θα πρέπει να εκδηλωθεί την σωστή στιγμή, με τον σωστό τρόπο καθ’ όλη την διάρκεια του ταξιδιού του.

Και επειδή το ταξίδι δεν σταματά μετά την πρόσληψη, εδώ θα βρείτε τρόπους να κάνετε τους εργαζομένους να νιώθουν την εταιρία σπίτι τους!

3. Δημιουργήστε μία επώνυμη ιστοσελίδα καριέρας. Μια ιστοσελίδα που θα αντικατροπτίζει με σαφήνεια το brand της εταιρίας οδηγεί στην δημιουργία μία γερή βάση για την δέσμευση του υποψηφίου καθώς αποτελεί την πρώτη εντύπωση. Είναι η πρώτη και πιο βασική σας ευκαιρία να προσελκύσετε έναν ανταγωνιστικό υποψήφιο.

4. Αξιοποιήστε το recruitment μέσω social media. Αξιοποιήστε την επιρροή που έχουν οι υπάλληλοι σας στα δικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προτρέψτε τους να δημοσιεύουν τις αγγελίες τις εταιρίας για νέες θέσεις.

5. Μετατρέψτε τους παθητικούς υποψηφίους σε εργαζομένους. Δημιουργήστε ένα talent pool από τους υποψηφίους που λαμβάνουν συνεχώς υλικό από εσάς είτε μέσω email είτε μέσω των social media, καθώς λόγω της αναγνωρισιμότητας είναι σίγουρο πως θα έχετε μία κυρίαρχη θέση στις επιλογές τους.

6. Βελτιώστε την διαδικασία αίτησης για μία θέση. Το 60% των αιτούντων δεν ολοκληρώνει την αίτησή του όταν την θεωρεί πολύ περίπλοκη. Όσα λιγότερα clicks χρειαστεί να πατήσει κατά την διαδικασία αίτησης τόσες περισσότερες από αυτές θα λάβετε. Διευκολύνετε τα πράγματα και θα δείτε πως ο αριθμός των αιτούντων θα αυξηθεί.

Η CollegeLink αναλαμβάνει την ευθύνη αυτή και κάνει την διαδικασία πιο εύκολη και για τις δύο πλευρές!

7. Αξιοποιήστε το AI. Χρησιμοποιήστε νέες πτυχές αυτοματοποίησης, συμπεριλαμβάνοντας τα ΑΙ και την μηχανική μάθηση, ώστε να αυτοματοποιήσετε κουραστικές διαδικασίες του recruiting funnel. Με τον τρόπο αυτό οι υπεύθυνοι πρόσληψης θα έχουν περισσότερο χρόνο να γνωρίσουν καλύτερα τους ίδιους τους υποψηφίους και να μεταφέρουν μια πιο ανθρωποκεντρική εικόνα για την εταιρία.

8. Κάντε την ταχύτητα προτεραιότητά σας. Οι υποψήφιοι αναζητούν συνεχώς εργασία και εσείς προσλαμβάνετε συνεχώς άτομα. Γι’ αυτό πρέπει να κινηθείτε γρήγορα σε όλα τα επίπεδα του funnel, ώστε να εξασφαλίσετε τα τοπ ταλέντα. Ένας τρόπος είναι να εισάγετε την καινοτομία στο στάδιο του screening: για παράδειγμα, οι γραπτές συνεντεύξεις, τα chatbots και οι αυτοματοποιημένες βίντεο – συνεντεύξεις, σας εξασφαλίζουν ημέρες – αν όχι εβδομάδες – από την διαδικασία, βοηθώντας τους υπεύθυνους πρόσληψης να βρίσκουν ταχύτερα τα τοπ ταλέντα πριν από άλλες εταιρίες.

9. Βελτιώστε την επικοινωνία. Βεβαιωθείτε πως και οι δύο πλευρές – εσείς και οι υποψήφιοι – βρίσκεστε κάθε φορά στο ίδιο σημείο. Κρατήστε λεπτομέρειες τις επικοινωνίας σας με τον υποψήφιο και μοιραστείτε τις με κάθε μέλος που εμπλέκεται στην διαδικασία αυτή, ώστε όλοι να γνωρίζουν σε ποιο σημείο ακριβώς βρίσκεται η επικοινωνία σας με κάθε υποψήφιο.

10. Δώστε βάση στο onboarding. Μία υπογεγραμμένη σύμβαση δεν είναι ποτέ η γραμμή τερματισμού. Διευκολύνετε την διαδικασία ένταξης του νέου μέλους στην ομάδα σας μέσα από ηλεκτρονικές φόρμες που μπορεί να χρειάζεται να συμπληρώσει και οδηγίες σχετικά με τον τρόπο συμπλήρωσης. Ενημερώστε τον για εφαρμογές που θα χρειαστεί να εγκαταστήσει προκειμένου να λειτουργήσει αποδοτικά και φυσικά για τις αρμοδιότητες του.

Δημιουργήστε το talent pool σας!