Η πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης “Grow Greek Tourism Online”, δημιουργήθηκε από την Google για την εκμάθηση πρακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό.
Η πλατφόρμα παρέχει δωρεάν εκπαιδεύσεις, διαθέσιμες σε όλους όσους ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Μέσα από 26 θέματα, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε παραδείγματα, case studies και καλές πρακτικές σε ένα εύρος θεμάτων, από το πώς να χτίσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι πρακτικές social media μάρκετινγκ και άλλα. Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης της εκπαίδευσης και την επιτυχία στην τελική εξέταση, οι χρήστες θα λάβουν πιστοποιητικό ολοκλήρωσης από την Google και την IAB Europe (Interactive Advertising Bureau).Η πλατφόρμα δεν απεύθύνεται σε κάποιο αποκλειστικό κοινό. Αντίθετα, προσφέρει ένα βραβευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για προσωπική ανάπτυξη που βοηθά τον καθένα να αποκτήσει νέες δεξιότητες και να αναπτύξει την καριέρα του. Επίσης, παρέχει εκπαιδευτικά προγράμματα και εργαλεία που διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν στο διαδίκτυο. Εφοδιάζει νεοφυείς επιχειρήσεις με δυνατά προϊόντα και ευέλικτα προγράμματα που τις βοηθούν να εξελιχθούν σε ανεπτυγμένες επιχειρήσεις. Προσφέρει νέες ευκαιρίες που διευκολύνουν τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς να βρουν λύσεις για να αντιμετωπίσουν μεγάλες προκλήσεις, να διευρύνουν τη χρηματοδότησή τους και να αυξήσουν τον κοινωνικό αντίκτυπό τους. Προτείνει νέους τρόπους που διευκολύνουν τους δημιουργούς YouTube να βελτιώσουν το βίντεο – περιεχόμενο τους, να χτίσουν βάσεις θαυμαστών και να μετατρέψουν τη δημιουργικότητά τους σε επάγγελμα. Τέλος, διευκολύνει τους πολιτιστικούς οργανισμούς να ψηφιοποιήσουν την καλλιτεχνική συλλογή τους και να την κάνουν προσβάσιμη σε όλους.
Είναι κοινώς γνωστό πως η Ελλάδα είναι μία χώρα που τρέφεται κατά κύριο λόγο από τον τουρισμό της και καταλαβαίνουμε πολύ καλά τον λόγο. Ακόμα και κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, ο τουρισμός στην Ελλάδα υπήρξε από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης, με σημαντική συμβολή στην αγορά εργασίας, παρουσιάζοντας συνεχή αύξηση στα έσοδα και στις αφίξεις επισκεπτών. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες της Google 10 χώρες που έψαξαν περισσότερο για την Ελλάδα ( οι σημαντικότερες εκ των οποίων είναι Το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Ιταλία), χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για την αναζήτησή τους. Πιο συγκεκριμένα, το 83% των κρατήσεων διαμονής και το 91% των αεροπορικών κρατήσεων αναζητήθηκαν αρχικά μέσω του διαδικτύου. Επιπλέον, μέσα από την έρευνα παρουσιάστηκαν υψηλά επίπεδα αναζητήσεων και εκτός της κύριας τουριστικής περιόδου.
Συνεπώς, τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους και αυτό που μας δηλώνουν είναι πως μια επιχείρηση για να καταφέρει όχι απλά να επιβιώσει αλλά και να πετύχει είναι αναγκαίο να έχει ηλεκτρονική παρουσία. Η ιστοσελίδα της εκάστοτε επιχείρησης θα πρέπει να είναι καλά οργανωμένη, ιδιαίτερα φιλική προς τον χρήστη και αντιπροσωπευτική της πραγματικότητας. Αν κάποια επιχείρηση δεν έχει ηλεκτρονική παρουσία, ουσιαστικά δεν υπάρχει. Η τεχνολογία είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ζωής και το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να την αποδεχτούμε και να επωφεληθούμε από αυτή. Σε αυτό, θα μας βοηθήσει η πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης “Grow Greek Tourism Online”. Από το 2015, πάνω από 5 εκατομμύρια άτομα στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική ανέπτυξαν την επιχείρηση και την καριέρα τους μέσα από την εκπαίδευση της Google και των συνεργατών της. Είναι πλήρως εξοπλισμένη, αποτελεσματική και δωρεάν. Είναι κρίμα να μην την αξιοποιήσουμε!
Παρακάτω ακολουθεί η πλήρης λίστα των θεμάτων ψηφιακού μάρκετινγκ που είναι διαθέσιμα στο portal του Grow Greek Tourism Online:
Επισκεφτείτε την πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης του Grow Greek Tourism Online εδώ.