- Omilia
>
Omilia
Conversational Intelligence
Γενικές Πληροφορίες
Γενική Επισκόπηση:
The Omilia Conversational AI Self-Service solution includes everything an enterprise needs to address their omni-channel CX strategy, with impressive cost-savings and improved CX across voice and digital channels. Our solution provides a seamless human-like conversational experience for self-service across all channels.
Σχετικά με την Εταιρεία
ΚΛΑΔΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ:
Technology, IA
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ:
250
ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ:
2002
Στοιχεία Επικοινωνίας
ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Fragkokklisias 7
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ:
15125
ΠΟΛΗ:
Athens, Athens
ΧΩΡΑ:
Greece
ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ:
Πρόσφατες θέσεις εργασίας της Εταιρείας
No Jobs to Show!