Παρακάτω θα βρεις μια χρήσιμη λίστα που θα σε βοηθήσει να «κερδίσεις» τη συμπάθεια του μελλοντικού σου εργοδότη:

1. Όταν το στέλνεις σε Έγγραφο Google Doc και, στη συνέχεια, δεν χορηγείs τα κατάλληλα δικαιώματα στον αποστολέα

Προτού στείλεις το βιογραφικό σου σε έναν υπεύθυνο προσλήψεων, θα πρέπει να το μετατρέψεις σε μια μορφή που επιτρέπει σε όλους τους παραλήπτες να το διαβάσουν όπως προβλέπεται. Στην ιδανική περίπτωση, αυτό σημαίνει ότι το μετατρέπεις σε μορφή PDF, έτσι ώστε να μην χάσει κανείς την αρχική μορφοποίηση. Μπορείς να μετατρέψεις ένα έγγραφο Microsoft Word σε PDF επιλέγοντας Αρχείο> Αποθήκευση ως Adobe PDF.

Έχεις 0-2 χρόνια εργασιακή εμπειρία; Η Vodafone σε περιμένει!

2. Όταν η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου είναι «pao13@yahoo.com»

Υπάρχουν πολλά που μπορείς να δείξεις σε ένα άτομο από το όνομα ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου. Δεν θα ήθελες ο μελλοντικός σου εργοδότης το πρώτο πράγμα που θα μάθει για σένα να είναι ότι είσαι παο. Τα «παλιομοδίτικα» ονόματα μπορεί να είναι μια κόκκινη κάρτα, ειδικά για τις τεχνολογικά προσανατολισμένες εταιρείες. Στο ίδιο πνεύμα, αν εξακολουθείς να χρησιμοποιείς μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Hotmail, ή Yahoo, ήρθε η ώρα να κάνεις αναβάθμιση. Αν χρειαστεί, δημιούργησε ένα ξεχωριστό λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το κυνήγι εργασίας, που να βασίζεται σε επανάληψη του ονόματός σου. Είναι εύκολο να δημιουργήσεις δωρεάν έναν νέο λογαριασμό χρησιμοποιώντας το Gmail.

3. Όταν αναφέρεις λάθος εταιρεία (Ωχ)

Η προσαρμογή του βιογραφικού σου σε διαφορετικές εταιρείες αναμένεται. Ωστόσο, πρέπει να βεβαιωθείς ότι στέλνεις το σωστό βιογραφικό στις σωστές εταιρείες. Μια συμβουλή είναι να αποθηκεύσεις τα διαφορετικά βιογραφικά σου με το όνομα της εταιρείας στον τίτλο.

4. Όταν γίνεσαι πολύ δημιουργικός/ή με τις γραμματοσειρές σου

Οι υπεύθυνοι προσλήψεων θα παρατηρήσουν τη γραμματοσειρά και τη μορφοποίηση του βιογραφικού σου πριν καν αρχίσουν να το διαβάζουν – γι ‘αυτό είναι σημαντικό να επιλέξεις μια γραμματοσειρά που να είναι εύκολα αναγνώσιμη και επαγγελματική.

5. Όταν απαριθμείς κάθε κομμάτι της τεχνολογίας που έχεις αγγίξει, δει, ακούσει, μυρίσει (!)

Στον τομέα της τεχνολογίας, είναι πολύ συνηθισμένο για τους υπεύθυνους προσλήψεων να βλέπουν τους υποψηφίους να αναγράφουν την εμπειρία τους με όλη την τεχνολογία που έχουν ακούσει ποτέ. Αλλά αν δεν έχεις «κόψει» και επεξεργαστεί εκτενώς βίντεο, δεν μπορείς για παράδειγμα να βάλεις το «Final Cut Pro» στο βιογραφικό σου σημείωμα.

6. Όταν είσαι «Έμπειρος στο Microsoft Word, Excel και PowerPoint»

Σχεδόν κάθε υποψήφιος αισθάνεται την ανάγκη να συμπεριλάβει αυτή τη φράση στο βιογραφικό σημείωμα – αλλά οι υπεύθυνοι προσλήψεων μισούν να το δουν.

7. Όταν χρησιμοποιείς τις αντωνυμίες «εγώ» ή «μου»

Τα βιογραφικά δεν είναι τα κατάλληλα για να χρησιμοποιείς αντωνυμίες όπως «εγώ» ή «μου». Ωστόσο, καλό είναι να χρησιμοποιείς το πρώτο πρόσωπο, και όχι το τρίτο, χωρίς όμως αντωνυμίες.

8. Όταν αναφέρεις τις ευθύνες σου, αλλά όχι τα επιτεύγματά σου

Σίγουρα, είναι χρήσιμο για τους υποψηφίους να αναφέρουν που ήταν υπεύθυνοι στη δουλειά τους στο παρελθόν. Αλλά είναι πολύ πιο ενδιαφέρον για τους εργοδότες να μάθουν τα αποτελέσματα που όντως έφεραν οι υποψήφιοι.

9. Όταν εμφανίζεις ξεπερασμένη ή άσχετη εμπειρία

Ένα βιογραφικό σημείωμα δεν είναι ένας μέρος όπου μπορείς να κολλάς ένα νέο τμήμα κάθε φορά που προσθέτεις μια νέα δουλειά ή μια εθελοντική ευκαιρία. Θα πρέπει να είσαι επιφυλακτικός/ή σχετικά με τους ρόλους, τις δεξιότητες, τις εμπειρίες και τα επιτεύγματα που θα συμπεριλάβεις – όλα βασίζονται στον ρόλο για τον οποίο υποβάλεις αίτηση.

10. Όταν δεν εξηγείς τα κενά της εργασιακής σου σταδιοδρομίας

Οι περισσότεροι γνωρίζουν ήδη ότι τα κενά στην απασχόληση είναι κόκκινη σημαία για τους φορείς πρόσληψης – αλλά αυτό ισχύει μόνο όταν δεν τους εξηγείς.

11. Όταν παίρνεις ρίσκο με τη μορφοποίηση

Το να ξεχωρίζεις από το πλήθος είναι καλό, ειδικά όταν ανταγωνίζεσαι εκατοντάδες, ακόμη και χιλιάδες αιτούντες με ένα κομμάτι χαρτί. Ενώ οι recruiters έχουν δει κάποια πραγματικά διαφορετικά βιογραφικά – ειδικά από τους γραφίστες – στέλνοντας ένα βιογραφικό σημείωμα που απέχει πολύ από το κανονικό βιογραφικό ενέχει κίνδυνος.

12. Όταν το βιογραφικό σου είναι «μυθιστόρημα»

Θυμήσου πως κανείς δεν θέλει να διαβάσει έναν τόνο κειμένου. Οι υπεύθυνοι προσλήψεων δεν θέλουν να γυρίσουν πολλές σελίδες για να διαβάσουν τις εμπειρίες σου. Η πιθανότητα είναι, ότι οι recruiters δεν θα φτάσουν καν στη δεύτερη σελίδα – αλλά αν πρέπει γράψεις οπωσδήποτε σε μια επιπλέον σελίδα, τότε σίγουρα δεν πρέπει να υπερβαίνει τις δύο.

13. Όταν το συνδυάζεις με τυποποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Υπάρχουν πολλές δουλειές εκεί έξω που ζητούν από τους ανθρώπους να κάνουν αίτηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αλλά σκέψου πόσα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λαμβάνουν οι υπεύθυνοι προσλήψεων. Πιστεύεις ότι ανοίγουν πραγματικά τα βιογραφικά σημειώματα σε κάθε ένα από αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Σε καμία περίπτωση. Αυτό που γράφεις σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα κάνει μια τεράστια διαφορά στο αν το άτομο που το στέλνεις πραγματικά θα ανοίξει το βιογραφικό σου! Σκέψου δημιουργικά και με αυτοπεποίθηση!

Κάνε εγγραφή στο CollegeLink και κάνε αίτησή με ένα κλικ μέσα από την πλατφόρμα!

Κάνε εγγραφή στο CollegeLink!