Session 3: Media Planning & Key metrics



κανε εγγραφη

ΤΙ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SESSION ΑΥΤΟ:


Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικής στα digital media.

Πως διαλέγουμε τα KPIs που ταιριάζουν στους στόχους μας;

Πως πρέπει να διανείμουμε το budget μας; (Budget Allocation)

Ομιλητής


Konstantinos Skliris
Konstantinos Skliris Business Unit Director & Performance Marketing @Ogilvy

Ο Κωνσταντίνος Σκλήρης είναι Business Unit Director, Performance Marketing στην Ogilvy Greece. Ξεκίνησε την καριέρα του το 2008 ως freelancer στο digital marketing, παράλληλα με τις μεταπτυχιακές σπουδές του στην Ολλανδία, και εντάχθηκε στο δυναμικό της Mindworks (now iProspect) στα τέλη του 2009 ως SEO/SEM Analyst όπου παρέμεινε μέχρι τον Μάρτιο 2018 κατέχοντας την θέση του Performance Marketing Director . Στη διάρκεια της καριέρας του έχει συνεργαστεί στενά με τα μεγαλύτερα brands της ελληνικής αγοράς χαράσσοντας κάθε φορά την κατάλληλη στρατηγική και προτείνοντας τις πιο ενδεδειγμένες digital τακτικές έτσι ώστε να επιτύχουν τους στόχους που έχουν θέσει. Έχει μεγάλη εμπειρία στο Digital Marketing με strong focus σε Marketing Strategy, Paid Media, SEO, Web Analytics, Email και Affiliate Marketing ενώ παράλληλα διαχειρίζεται και το BookFerry.gr