Την προηγούμενη εβδομάδα ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Content Marketing Academy by CollegeLink στο Cube Athens. 35 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν πλάι στους καλύτερους και να ανακαλύψουν τον κόσμο του Content Marketing!

To σεμινάριο περιλάμβανε 10 ώρες εκπαίδευσης, διαδραστικά workshops για την καλύτερη κατανόηση των υποψηφίων, networking με επαγγελματίες του κλάδου, ευκαιρίες καριέρας και πιστοποιητικό παρακολούθησης για να το εντάξει o εκάστοτε παρευρισκόμενος στο βιογραφικό του! 

Τι έχασες, αν δεν ήρθες;

Ξεκινώντας με τους εκπαιδευτές μας, ο Nick B. Beido, που δραστηριοποιείται αρκετά χρόνια στο κομμάτι του Digital & των online media και είναι ιδρυτής του Yang.gr, ενώ παράλληλα εργάζεται στο κομμάτι του Digital Performance στην εταιρεία Viral Passion, σήμανε την εκκίνηση του σεμιναρίου, καλωσορίζοντας μας στο βασίλειο του Content!

Έπειτα, ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν, ένας από τους πρωτοπόρους στο SEO και CRO στην Ελλάδα και ιδρυτής της GIM Greek Internet Marketing, εταιρία χορηγό της εκδήλωσης με ευκαιρίες καριέρας για τους συμμετέχοντες, ανέλυσε τη  σημασία του SEO στο e-commmerce.

O Ελευθέριος Μούττης, κλείνοντας την πρώτη μέρα του σεμιναρίου, ο οποίος είναι υπεύθυνος των έξι εκδόσεων και ένας εκ των ιδρυτικών μελών του κορυφαίου μπασκετικού site στην Ευρώπη, του Eurohoops, μια ακόμη εταιρία με ευκαιρίες καριέρας, έκανε αναφορά στο Omnichannel Content Strategy, καθώς πλέον το πολυκαναλικό περιβάλλον είναι γεγονός.

Τη δεύτερη μέρα του σεμιναρίου ξεκίνησε ο Βαλάντης Ζώτος, Head of Τechnology στην FightHoax, μια πλατφόρμα που καταπολεμά τα fake news και βοηθά τον εκάστοτε χρήστη να διαπιστώσει αν οι ειδήσεις που διαβάζει είναι ψευδείς ή όχι. Προχωρώντας πέρα από την ιστορία του FightHox, ανέλυσε τον κλάδο του Data Journalism, μια νέα τάση στη δημοσιογραφία που συγκεντρώνει μεγάλο όγκο δεδομένων και στη συνέχεια παρουσιάζεται μια “ιστορία” στο κοινό! Αν θες να ασχοληθείς με το Data Journalism, τώρα είναι η καλύτερη στιγμή να το κάνεις, αφού θα είσαι από τους πρωτοπόρους!

Ακολούθως, ο Αντώνης Μαντζαβίνος, Co-Founder στη Frapress, που ασχολείται με το Digital Marketing και το Web Design, μίλησε για τις περιπτώσεις του Content Marketing στα νεανικά μέσα ενημέρωσης και πως μπορούν να αξιοποιηθούν στο Sales Funnel. 

Τέλος, ο Δημήτρης Καλογερόπουλος, Managing Director και Head of Strategy του Jetdrops,  διαφημιστικής εταιρείας που επικεντρώνεται στο digital marketing, τις δημόσιες σχέσεις και τη διοργάνωση events, έκανε λόγο για το “How to Develop a viral video” μέσα από το Case study: “ #protifora YouTube Videos” που είχε αναλάβει για λογαριασμό της Vodafone CU και με μερικά από τα οποία κατάφεραν να φτάσουν στη λίστα των trendings!

Στα διαλείμματα το CollegeLink φρόντισε να διαθέσει στους συμμετέχοντες μπουφέ με αναζωογονητικά ροφήματα και γευστικά σνακ από το Cremona Catering 

Για να μην χάσεις το επόμενο σεμινάριο, κάνε την εγγραφή σου στο CollegeLink και ξεκίνα την καριέρα σου εδώ!