Top 5 Recruiting Trends για το 2019

By Collegelink Team

Η διαδικασία προσέλκυσης υποψηφίων έχει αλλάξει. Συγκριτικά με παλαιότερα χρόνια, οι υποψήφιοι έχουν περισσότερη δύναμη στην αναζήτηση εργασίας. Σύμφωνα με έρευνα, η σημερινή αγορά εργασίας είναι κατά 90% κατευθυνόμενη από τους υποψηφίους. 

Καθώς είναι σημαντικό να παρακολουθούμε τις νέες τάσεις και βρισκόμαστε συνέχεια ένα βήμα μπροστά, παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις κορυφαίες τακτικές προσέλκυσης και στρατολόγησης υποψηφίων για το 2019!

Top 1 Trend: Recruitment Marketing

Η στρατηγική του Recruitment Marketing βασίζεται στην εφαρμογή τακτικών του marketing στη διαδικασία στρατολόγησης.  Η συγκεκριμένη αρχή έχει ως στόχο να ακολουθήσει τις τελευταίες τάσεις της αγoράς και να προσφέρει λύσεις στις εταιρίες προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις. Οι εταιρίες που θα υιοθετήσουν πρώτες τις τακτικές αυτές είναι πιο πιθανό να προσελκύσουν νέα ταλέντα. Γι’αυτό το λόγο, το Recruitment Marketing θα βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τις τακτικές στρατολόγησης για το 2019.

Top 2 Trend: Inbound Recruiting

Η μέθοδος του Inbound Recruiting  αποτελεί στρατηγική recruitment marketing, όπου προσελκύετε συνεχώς και δυναμικά υποψηφίους με στόχο να τους οδηγήσετε στο να σας επιλέξουν ως τον επόμενο εργοδότη τους. Ο στόχος του inbound recruiting είναι να προσελκύσει και να κάνει engage τους υποψηφίους. Το να βρίσκετε υποψηφίους και να τους προσφέρετε μία ανοιχτή θέση εργασίας δεν είναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος να προσελκύσετε νέα ταλέντα. Αν ψάχνετε για μία μακροχρόνια λύση με την οποία θα εξελίξετε την στρατηγική  προσέλκυσης και πρόσληψης , το inbound recruiting είναι η τάση που πρέπει να υιοθετήσετε!

Top 3 Trend: Employer Branding

Το brand του εργοδότη είναι ο όρος που χρησιμοποιείται συνήθως για να περιγράψει τη φήμη και τη δημοτικότητα ενός οργανισμού ως εργοδότη και την αξία που προσφέρουν οι εργαζόμενοι σε αυτό,  σε αντίθεση με τη γενικότερη φήμη του εμπορικού σήματος και την προσφορά αξίας στους πελάτες. Έρευνα που διεξήχθη από το Linkedin απέδειξε ότι πάνω από το 75%  των υποψηφίων που αναζητούν εργασία ερευνούν τη φήμη της εταιρίας και το brand  της ως εργοδότης πριν προβούν σε αίτηση. Εταιρίες με κακή φήμη όχι μόνο πασχίζουν να βρουν υποψηφίους αλλά πασχίζουν να κρατήσουν και τους υπάρχοντες εργαζομένους τους. Γι’αυτό το λόγο το employer branding αποτελεί μία από τις κορυφαίες πρακτικές της στρατολόγησης για το 2019!

*Ενισχύστε το employer branding σας με τη βοήθεια της CollegeLink – μιλήστε τώρα με ένα εκπρόσωπο μας στο 211 1820597.

Top 4 Trend: Η εμπειρία του υποψηφίου

Η εμπειρία που θα έχει ο υποψήφιος ερχόμενος στην εταιρία σας αποτελεί την παρούσα και μελλοντική εικόνα που θα σχηματίσει από τη διαδικασία προσέλκυσης. Όταν ένας υποψήφιος έχει βιώσει θετική εμπειρία από τη διαδικασία προσέλκυσής του είναι πολύ πιο πιθανό να δεχτεί την πρόταση σας για εργασία, να κάνει ξανά αίτηση στο μέλλον και να προτείνει σε άλλους την εταιρία. 

Η εταιρία Virgin Media κοστολόγησε πως η κακή εμπειρία ενός υποψηφίου μπορεί να τους κοστίσει έως και 5.4 εκατομμύρια ετησίως!

Top 5 Trend: Talent pools

To talent pool αφορά ένα χώρο ή βάση δεδομένων όπου οι υπεύθυνοι του Ανθρώπινου Δυναμικού  κρατάνε αρχείο των top υποψηφίων τους. Φανταστείτε κάθε φορά που θα άνοιγε μία θέση εργασίας στην εταιρία σας, να είχατε πρόσβαση σε μία βάση από την οποία θα μπορούσατε να επιλέξετε τον καλύτερο υποψήφιο. Ακούγεται δελεαστικό, σωστά; Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί recruiters έχουν ήδη υιοθετήσει τη συγκεκρμένη τακτική, χτίζοντας μία βάση με τους υψηλής ποιότητας υποψηφίους για παρούσες ή μελλοντικές ανάγκες. Την ανάγκη αυτή έρχεται να ικανοποιήσει η CollegeLink!

Δημιουργήστε το talent pool σας εδώ!