Το περασμένο Σάββατο ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το Digital Marketing Academy 2019 στο Athens Center for Entrepreneurship and Innovation υπό την αιγίδα του CollegeLink. Ήταν οι εφτά πιο digital ημέρες του Οκτώβρη! 48 συμμετέχοντες οι οποίοι είχαμε την ευκαιρία να διεισδύσουμε στον πολυσυζητημένο τα τελευταία χρόνια κόσμο του Digital Marketing. 

Τρίτη 8 Οκτώβρη

Την έναρξη του σεμιναρίου σήμανε η Βέρα Λαζανάκη η οποία ανέλαβε την  γνωριμία και το ‘δέσιμο’ των συμμετεχόντων με ένα παιχνίδι γνωριμίας.Την σκυτάλη έδωσε στην Νικολέττα Μερζιώτη από τη Sleed, που έθεσε τις βάσεις για να εμβαθύνουμε στους κύριους και βασικότερους τομείς. Ο Αποστόλης Τσολακίδης και η Κωνσταντίνα Παπαγιαννοπούλου από τη Convert Group μας έδειξαν πως στήνουμε ένα business plan στο e-commerce και πως κάνουμε ανάλυση μιας online αγοράς μέσων insights, ώστε να γνωρίσουμε τα trends και τα μερίδια της αγοράς και να τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελος μας. Την πρώτη μέρα ολοκλήρωσε ο Κωνσταντίνος Σκλήρης από την Ogilvy με έμφαση στο Media Planning και στον ορισμό των σωστών key metrics.

Πέμπτη 10 Οκτώβρη

Ο Χρόνης Παυλίδης από τη Qualityweb μας έδειξε live, μέσω της πλατφόρμας GoogleAds, πως στήνεις μια καμπάνια, χρήσιμα tips για αποτελεσματική στόχευση (κατάλληλα keywords), και για υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης. Ο Αλέξανδρος Κοκόλης από τη SEM Wizard έκανε λόγο για τις καλύτερες τακτικές SEM. Έπειτα ο Δημήτρης Καλαϊτζής από τη GIM, έδωσε απάντηση στο ερώτημα ‘’πως μπορεί να διαφημιστεί κανείς στα social media – βήμα βήμα;’’ Η ημέρα αυτή ολοκληρώθηκε με την αξία του YouTube για τη ενίσχυση ενός brand, και με πρακτικές συμβουλές για το πως να χτίσεις ένα brand με native περιεχόμενο μέσα από βίντεο.

Παρασκευή 11 Οκτώβρη

Το απόγευμα της Παρασκευής, χωριστήκαμε σε 7 ομάδες των 6-7 ατόμων και κληθήκαμε να χαράξουμε το δικό μας Digital Marketing Strategy βασιζόμενοι στο project που μας ανατέθηκε. Μέσα από το project, είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε hands-on εφαρμογή όλων όσων διδασκόμασταν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.Την βοήθεια και καθοδήγηση των ομάδων ανέλαβαν έμπειρα στελέχη του κλάδου από τις εταιρίες που υποστήριξαν το σεμινάριο: Stoiximan.gr, Linakis Digital, GIM, Qualityweb, Panadvert, Advisable, Insurance Market.

Τρίτη 15 Οκτώβρη

Ξεκινήσαμε με τον Δημήτρη Σκουρλή από τη Netstudio που μας μύησε στον κόσμο του SEO και σε τακτικές που θα απογειώσουν το Site Performance. Στην συνέχεια η Μάγκυ Κοντού ανέλυσε το mobile marketing και έδωσε χρήσιμα tips για την κατάλληλη εφαρμογή του. Η μέρα ολοκληρώθηκε με εφαρμογή στο project.

Πέμπτη 17 Οκτώβρη

Ο  Γιώργος Σωτηρόπουλος από Linkwise ανέλυσε το Affiliate Marketing, τα 5 σημεία προσοχής και τις βέλτιστες πρακτικές των δύο μερών (διαφημιζόμενων και Affiliate) για την πραγματοποίηση αποδοτικών καμπανιών στο συνεργατικό αυτό είδος Marketing. Έπειτα η Σοφία Σπανού από Contact Pigeon αποκάλυψε τις τεχνικές για τον σχεδιασμό και την  υλοποίηση πετυχημένων email Marketing καμπανιών. Η μέρα ολοκληρώθηκε με εφαρμογή στο project.

Παρασκευή 18 Οκτώβρη

Η Ελίζα Παρδαλίδη από Isobar μας ταξίδεψε στον μαγικό κόσμο του Content Development και ο Σταύρος Πίπης μας επανέφερε στην πραγματικότητα με το Google Analytics, μέσω του οποίου μας έδειξε πως ορίζουμε goals, και πως αναλύουμε τα δεδομένα ώστε να βελτιστοποιήσουμε τοσο τις ενέργειες που τρέχουμε. Η μέρα ολοκληρώθηκε με -τι άλλο;- εφαρμογή στο project.

Διάλειμμα πριν το μεγάλο φινάλε:

Στα διαλείμματα για μεσημεριανό, τα στομαχάκια μας φρόντισαν να γεμίσουν οι Goody’s Burger House με λαχταριστό cheese burger & club και η Forky με φρέσκο “μαμαδίσιο” μαγειρευτό φαγητό! Γιατί ως γνωστόν, νηστικό αρκούδι…δεν προσέχει! 

Σάββατο 19 Οκτώβρη – The End

It is show time! Οι ομάδες παρουσίασαν την πολύ ενδιαφέρουσα δουλειά τους και οι επαγγελματίες των εταιριών ανέλαβαν να τους μεταφέρουν το feedback τους!

Δεν παρουσίασαν, όμως, μόνο οι ομάδες. Η Stoiximan, Platinum Sponsor και οι Linakis Digital & GIM, Gold Sponsors μας μίλησαν για τη δράση τους και με τι μπορεί να ασχοληθεί κάποιος μέσα στη εταιρία. Η μέρα αυτή ολοκληρώθηκε με -όχι δεν είναι αυτό που φαντάζεσαι- Party απολαμβάνοντας (με υπευθυνότητα πάντα) γλυκόπιοτο κρασί Limited edition «GReat» από Yoleni’s και networking μεταξύ των συμμετεχόντων και των εταιριών!

Ευχαριστούμε την Ανθή Καλογεράκη για το όμορφο άρθρο της (υποψήφια και εθελόντρια στο Digital Marketing Academy 2019 by CollegeLink)