«Τι θα κάνατε εάν βρίσκατε έναν πιγκουίνο στην κατάψυξή σας;». Ψυχραιμία. Κι όμως αυτή αποτελεί μια ερώτηση που έχει τεθεί σε συνέντευξη!

Όλοι μπορεί να φοβόμαστε την πρώτη συνέντευξη στη δουλειά, αλλά δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις, όπου μπορεί να βρεθείς αντιμέτωπος με απίστευτες ερωτήσεις. Αυτές οι ερωτήσεις, όπως θα διαβάσεις παρακάτω, δεν έχουν μία σωστή απάντηση, ούτε χρειάζονται ακρίβεια για να τις απαντήσει κάποιος. Απαιτείται ψυχραιμία και λογική. Τέτοιου είδους ερωτήσεις στόχο έχουν να αναδείξουν τον τρόπο που σκέφτεται ο υποψήφιος, πως μπορεί να λύσει ένα πρόβλημα ή να ξεφύγει από μια δύσκολη κατάσταση.

Βρες τη θέση που σου ταιριάζει εδώ!

Μεγάλες εταιρείες ή καλύτερα κολοσσοί, και όχι μόνο, προβαίνουν στη χρήση πρωτότυπων ερωτήσεων για να ανακαλύψουν τον κατάλληλο υποψήφιο. Μην αγχώνεσαι καθόλου!

Google

-Αν θα έπρεπε να επιλέξετε μόνο ένα τραγούδι για να ακούτε κάθε φορά που μπαίνετε σε ένα δωμάτιο, ποιο θα ήταν αυτό;
-Αν θα μπορούσατε να θυμηθείτε μόνο μία πρόταση, ποια θα ήταν αυτή;

Facebook

-Πόσα Big Macs πουλάνε τα McDonald’s κάθε χρόνο στις ΗΠΑ;
-Πόσο θα χρεώνατε για να καθαρίσετε όλα τα παράθυρα στο Σιάτλ;

Apple

-Πόσα παιδιά γεννιούνται κάθε μέρα;
– Αν συνομιλούσαμε με έναν φίλο σας, τι θα μας έλεγε ότι θα πρέπει να βελτιώσετε πάνω σας;

Boeing

– Ποια είναι η άποψή σας για τις lava lamps;

Microsoft

– Αν είχατε την επιλογή να διαλέξετε ανάμεσα σε δύο υπερδυνάμεις -να είστε αόρατος ή να πετάτε- ποια θα επιλέγατε;

MasterCard

– Τι κάνετε αν ένας εργαζόμενος σάς έκανε παράπονα για έναν συνάδελφο, ο οποίος μυρίζει άσχημα;

Άλλες ερωτήσεις που συγκεντρώσαμε για σένα:

«Θα προτιμούσατε να πολεμήσετε με μια πάπια που θα έχει μέγεθος αλόγου ή με ένα άλογο που θα έχει το 100πλάσιο μέγεθος μιας πάπιας;»

«Εάν ήσασταν CEO, ποια θα ήταν τα τρία πρώτα πράγματα που θα ελέγχατε στην εταιρεία μόλις ξυπνούσατε;»

«Τι όνομα θα δίνατε στο νέο σας άλμπουμ;»

«Πώς θα πωλούσατε ένα καυτό φαγητό στη Φλόριντα;» ή «Ένα παγάκι στην Αφρική;»

«Εάν σας έδινα 40.000 δολάρια τι επιχείρηση θα ανοίγατε;»

«Εάν ήσασταν ένα brand, ποιο θα ήταν το ρητό σας;»

«Πόσες μπάλες του μπάσκετ θα χωρούσαν σε αυτό το γραφείο;»

«Εάν είχατε 2.000 δολάρια, πώς θα τα διπλασιάζατε μέσα σε ένα 24ωρο;»

Όλες οι παραπάνω ερωτήσεις στηρίζονται σε έναν κοινό άξονα. Όσο περίεργες ή εξωφρενικές κι αν είναι στο άκουσμα τους, πρέπει να κρατήσεις την ψυχραιμία σου. Οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις βασίζονται στο πως θα αντιμετώπιζες ένα πρόβλημα, αν η προσωπικότητα σου συνάδει με τη φιλοσοφία της επιχείρησης, πόσο ευρηματικός/ή είσαι, αν έχεις ικανότητα στις πωλήσεις και πως αντιλαμβάνεσαι τον εαυτό σου και τα κίνητρα σου. Πριν απαντήσεις, σκέψου την επιχείρηση που στοχεύεις, ποιοι είναι οι στόχοι της, η κουλτούρα, η αποστολή και το όραμά της, όλα αυτά θα σε βοηθήσουν να βρεθείς στο γραφείο που περίμενες τόσο καιρό!

Το βρήκες ενδιαφέρον; Κάνε την εγγραφή σου στο CollegeLink για να μένεις πάντα ενημερωμένος/η!