>
  1. TelephoneNet
TelephoneNet new contact experience
General Details

COMPANY OVERVIEW:

Η Telephone Net, ιδρύθηκε το 2012 με σκοπό τη δραστηριότητά της στην παροχή υπηρεσιών διαχείρισης πελατών, σε Business-to-Business (Β2Β) & Business-to-Customer (Β2C) περιβάλλον. Στόχος της εταιρείας είναι η ενίσχυση της επιχειρησιακής, επικοινωνιακής & πελατοκεντρικής ικανότητας των συνεργαζόμενων οργανισμών-επιχειρήσεων, μέσα από ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και τεχνολογικών εφαρμογών, που αξιοποιούν πλήρως το σύνολο των καναλιών επικοινωνίας.
Με διοικητικά στελέχη από το χώρο των υπηρεσιών call & contact center, η Telephone Net διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία και εμπειρία ώστε να κατανοεί πλήρως τις ανάγκες επικοινωνίας ενός οργανισμού, και να προσφέρει με τον πλέον σύγχρονο τρόπο, ολοκληρωμένες επιχειρησιακές λύσεις με υψηλή προστιθέμενη αξία.
Αιχμή του δόρατος και ταυτόχρονα συγκριτικό πλεονέκτημα, αποτελούν ο ιδανικός συνδυασμός εξειδικευμένου και συνεχώς εκπαιδευόμενου ανθρώπινου δυναμικού και αυτοματοποιημένων πληροφοριακών – τηλεπικοινωνιακών μέσων, για την άμεση αντιμετώπιση των επικοινωνιακών αναγκών μιας επιχείρησης.

Company Details

COMPANY INDUSTRY:

CONTACT CENTER SERVICES

NUMBER OF EMPLOYEES:

120

YEAR FOUNDED:

2012

WE ARE AWESOME BECAUSE:

Το ανθρώπινο δυναμικό μας αποτελεί το κύριο κριτήριο επιτυχίας & ταυτόχρονα τον πολυτιμότερο παράγοντα ανάπτυξης της Telephone Net.
Η εταιρεία μας έχει αναπτύξει έναν επιτυχημένο μηχανισμό επιλογής προσωπικού που της επιτρέπει να έχει στο δυναμικό της, εργαζόμενους, απόφοιτους από κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης καθώς επίσης σπουδαστές και φοιτητές με τις απαραίτητες ικανότητες επικοινωνίας για την υλοποίηση κάθε έργου.
Η διαδικασία επιλογής είναι ιδιαίτερα αυστηρή και έχει ως στόχο την τήρηση των υψηλών επιχειρησιακά προδιαγραφών μας. Η γνώση μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσας, η ευχέρεια στη χρήση τηλεπικοινωνιακών & πληροφοριακών συστημάτων καθώς επίσης η ύπαρξη σχετικού πτυχίου ή διπλώματος για τις πιο εξειδικευμένες υπηρεσίες και προγράμματα, αποτελούν τα βασικά κριτήρια κατά την αρχική διαδικασία επιλογής. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης των Contact Center Representatives (CCR’s) με στόχο την αξιολόγηση τους, διαδικασία που οδηγεί στην εξειδίκευση τους σε συγκεκριμένες κάθετες εργασίες.

Contact Details

ADDRESS
STREET NAME & NUMBER:

3is Septemvriou 84

POST CODE:

10434

CITY:

Athens

COUNTRY:

Greece

Company's latest Jobs

No Jobs to Show!