Το Digital Marketing αλλάζει: Μάθε πως να γίνεις μέρος της αλλαγής

Τι θα μάθουμε:

Τι είναι το Digital Marketing; Πως ορίζεται και τι ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης προσφέρει; Μέσα από αυτή τη συζήτηση θα μάθεις ποιες είναι οι επιλογές σου, πως να τις εξερευνήσεις και τι χρειάζεται να κάνεις για να εκτοξεύσεις την καριέρα σου.

Ομιλητές:

Μαίριλυ Μητροπούλου , Senior App Growth Manager @Google

Νικολέττα Μερζιώτη, Digital Marketing Director & Head of Product @ Sleed

Δήμητρα Γεωργακάκη, Data Science Team Lead @ GWI

Μάρκος Μπλατσούκας, Performance Marketing Director @ Ogilvy Greece

Δημήτρης Καλαϊτζής, Head Of Marketing @ instacar

Ποιοι είναι οι Ομιλητές μας; 

Η Μαίριλυ Μητροπούλου είναι Marketing Consultant και τα τελευταία 10 χρόνια εργάζεται στα κεντρικά γραφεία της Google στο Δουβλίνο. Σπούδασε Οικονομικά στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και στη συνέχεια ολοκλήρωσε το MBA της στο Ντουμπάι στο EAHM. Συμβουλεύει εταιρείες στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική σε θέματα μάρκετινγκ, πωλήσεων, στρατηγικής, customer service, interview/hiring, design & user experience, με ειδίκευση σε apps. Παράλληλα, οργανώνει και συντονίζει προγράμματα για diversity, equity and inclusion. Eίναι mentor και coach για άτομα που ψάχνουν την πρώτη τους εργασία και κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον εργασιακό χώρο δίνοντας έμφαση στο personal branding.

Η Νικολέττα Μερζιώτη, απόφοιτη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, αποτελεί ένα από τα μακροβιότερα στελέχη της Sleed όντας στον οργανισμό περισσότερο από 10 χρόνια και έχοντας το ρόλο του Digital Marketing Director τα τελευταία 4 χρόνια. Παράλληλα η Νικολέττα αποτελεί και Head of Digital Product στην εταιρεία όντας υπεύθυνη για τη δημιουργία και τη διαχείριση των προϊόντων και των υπηρεσιών της Sleed για τους πελάτες της τα τελευταία 3 χρόνια. Η δράση της δεν περιορίζεται όμως εντός Sleed καθώς η ίδια έχει συμμετέχει δεκάδες φορές σαν κριτής σε σημαντικούς εγχώριους και διεθνής οργανισμούς γύρω από το E-business και ως trainer σε διάφορους φορείς του Digital Marketing, ενώ μέσα από την χρόνια πορεία της στον κλάδο έχει καταφέρει και έχει συνεργαστεί με κορυφαία brands και οργανισμούς εντός και εκτός συνόρων.

Ο Μάρκος Μπλατσούκας είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των διαδικασιών που σχετίζονται με την ανάπτυξη και τη στρατηγική των πελατών του. Εργάζεται στην Ogilvy τα τελευταία 2,5 χρόνια, με συνολική εμπειρία 8+ ετών στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τη στρατηγική των επιχειρήσεων. Αυτή τη στιγμή κατέχει τη θέση του Performance Marketing Director, ενώ προηγουμένως ήταν Performance Manager με σημαντικό ρόλο σε μερικά από τα μεγαλύτερα brands στην Ελλάδα. Έχει επίσης εργαστεί στις dentsu, Mindshare, BGM OMD, μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες media, αναπτύσσοντας τα σχέδια επικοινωνίας Performance Marketing και στρατηγικής.

Dimitris Kalaitzis is Head of Marketing at Instacar, and the company’s resident food connoisseur. He’s been in the marketing game for over 9 years and knows how to cook up some seriously tasty campaigns. But don’t let his expertise fool you – Dimitris is as humble as they come. When he’s not brainstorming new ways to take over the world, you can find him exploring new restaurants and perfecting his latest recipe.