11 επιχειρηματίες και στελέχη μοιράζονται τα σημαντικότερα μαθήματα από τις πρώτες τους δουλειές part II

By Collegelink Team

Η συνέχεια που σου υποσχεθήκαμε…

Τις προηγούμενες συμβουλές θα βρεις εδώ.

6. Ανέπτυξε μία τεχνική πώλησης

“Πριν πιάσω μία σοβαρή δουλειά, ξεκίνησα πουλώντας πυροτεχνήματα σε φίλους στο σχολείο. Ο παππούς μου ήταν ο εισαγωγέας. Υποθέτω ότι ήμουν ο προμηθευτής. Χάρη στο γεγονός ότι δεν είχα κανένα κόστος προμήθειας (ήταν ένα ετήσιο δώρο), τα περιθώρια κέρδους μου ήταν άπειρα (αλλά η προσφορά ήταν πεπερασμένη). Υποθέτω το είχα στο αίμα μου να γίνω επιχειρηματίας – αυτή η εμπειρία με δίδαξε πώς να πουλάω.” – Michael Litt, Vidyard CEO and Founder

Βρες την 1η σου δουλειά εδώ!

7. Δούλεψε σκληρά για να πας μπροστά

“H πρώτη μου δουλειά πλήρους απασχόλησης ήταν σε μία τράπεζα. Μου δίδαξε πώς να δουλεύω σκληρά, καθώς εργαζόμουν 80-100 ώρες την εβδομάδα. Έμαθα τη σημασία της προσοχής στη λεπτομέρεια σε ένα μέρος όπου έπρεπε να είμαι σίγουρος ότι δουλεύω καλά, με ακρίβεια και γρήγορα. Έμαθα τις βέλτιστες πρακτικές όταν ήρθα σε επικοινωνία με επαγγελματίες. Ως επενδυτικός τραπεζίτης, έχεις να κάνεις με τους διευθύνοντες συμβούλους, ομάδες διαχείρισης και αφεντικά. Για να μπορώ να επικοινωνήσω καλά μέσω email, το τηλέφωνο και το πρόσωπο ήταν κάτι που αποτυπώθηκε μέσα μου. Και φυσικά, μου δίδαξε ένα σωρό χρηματοοικονομικές δεξιότητες, η οποία ήταν χρήσιμη για τη λειτουργία μιας εταιρείας fin-tech.” Bill Clerico, WePay CEO and Founder

8. Μην φοβάσε να ζητήσεις κάτι

“Η πρώτη μου δουλειά ήταν έρευνα telemarketing, η οποία μου δίδαξε να έχω αυτοπεποίθηση και επιμονή στο τηλέφωνο και ποτέ να μην φοβάμαι να ζητάω κάτι.”— Payal Kadakia, ClassPass Founder and Executive Chairman

9. Αναγνώρισε τις ανάγκες των πελατών

“Η πρώτη μου δουλειά ήταν στο μαγαζί επίπλων των γονιών μου. Ως μικρή επιχείρηση οι πελάτες μας ήταν η σημαντικότερη πηγή εσόδων και εκεί έμαθα να βάζω τις ανάγκες των πελατών πάνω από όλα. Δεν υπάρχει τίποτα πιο κρίσιμο στο χτίσιμο μιας επιτυχημένης επιχείρησης από τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων. Στο οικογενειακό μου κατάστημα, στέλναμε χειρόγραφες σημειώσεις σε κάθε πελάτη για ανατροφοδότηση σχετικά με την εμπειρία τους μαζί μας. Αυτή η διορατικότητα μας επέτρεψε να κάνουμε αλλαγές που τελικά οδήγησαν σε πιστούς πελάτες. Αυτό είναι κάτι που έχω κρατήσει και το να βάζουμε τους πελάτες πρώτα είναι ο πυρήνας της δράσης μας στο AppDirect.” — Daniel Saks, AppDirect Co-CEO and Founder

10. Συνδύασε την αξιοπιστία με την αυτονομία

Καθώς μεγάλωνα στο Queen, είχα αναλάβει ένα σωρό διαφορετικές δουλειές Αλλά εκείνη που με επηρέασε περισσότερο ήταν σε μια αποθήκη, πριν πάω στο κολέγιο. Χωρίς να το καταλάβω βρισκόμουν σε διαχειριστικό ρόλο και ο ιδιοκτήτης με πήρε υπό την επίβλεψή του. Δεν ήταν εύκολο. Ήταν αυστηρός και με ωθούσε να αναλαμβάνω συνεχώς νέες προκλήσεις. Μου επέτρεψε να αποτυγχάνω κατά περιόδους για να μπορώ να μαθαίνω από αυτό, αλλά θα έπρεπε να αγκαλιάζω αυτή την αποτυχία και να μην την αφήνω να με ρίχνει. Κοιτάζοντας πίσω, αυτή η εμπειρία με προετοίμασε για να γίνω επιχειρηματίας και το μάθημα ηγεσίας που πήρα είναι ότι η αυτονομία σε συνδυασμό με την αξιοπιστία εξακολουθούν να επηρεάζουν το στυλ διαχείρισης μου. — David Cancel, Drift CEO and Founder

11. Θέσε ψηλά τον πήχη

“Μετά το κολλέγιο, δούλευα στη McKinsey, το οποίο είναι ένα εξαιρετική ευκαιρία να ξεκινήσεις τη σταδιοδρομία σου. Το επίπεδο και η ποιότητα της δουλειάς που κάναμε έθεσε ψηλά τον πήχη για το υπόλοιπο της καριέρας μου. Οι λεπτομέρειες μετράνε και οι άνθρωποι το καταλαβαίνουν όταν νοιάζεσαι για αυτούς. Είναι εύκολο να βαράς κάρτα, αλλά όταν εργάζεσαι σε ένα οργανισμό όπως η McKinsey, συνειδητοποιείς ότι κανείς δεν θέλει φύγει μέχρι το έργο του να φτάσει ένα επίπεδο στο οποίο θα είναι περήφανος να το παρουσιάσει σε έναν πελάτη. Προσπαθούμε να ενσταλάξουμε αυτό στην ομάδα στο Alfred. Να είμαστε περήφανοι για το έργο μας και να φανταζόμαστε πως ό, τι κάνουμε δεν έχει μόνο το όνομά μας, αλλά επίσης δημοσιεύεται. Ενθαρρύνουμε όλους να πάρουν την κυριότητα και την υπερηφάνεια για ό, τι κάνουμε ως ομάδα.” – Marcela Sapone, Hello Alfred CEO and Co-founder

Χρειάζεσαι κι άλλες συμβουλές; Δες περισσότερα στο blog μας.