Γιατί να εργαστείς σε ένα Call Center;

By Collegelink Team

Tα call centers είναι μια παρεξηγημένη ιστορία, που προκαλεί ανάμεικτα συναισθήματα στο άκουσμά τους. Εμείς, όμως είμαστε εδώ για να λύσουμε την παρεξήγηση και για να σου ξανασυστήσουμε τα call centers. Γιατί οι καιροί αλλάζουν, ταυτόχρονα αλλάζουν και οι ανάγκες των καταναλωτών. Εσύ θα μείνεις πίσω;

1. Δεν έχεις προϋπηρεσία. Ε, και;

Μπορεί να σε έχει καταβάλει το άγχος, εμείς όμως σου εγγυόμαστε ότι στα call centers είναι μια ευκαιρία να εξελιχθείς επαγγελματικά ακόμα κι αν έχεις μηδενική προϋπηρεσία. Πολλοί νέοι νίκησαν την φοβία της πρώτης εργασίας, κάνοντας τα πρώτα τους βήματα σε γνωστά τηλεφωνικά κέντρα. Εσύ γιατί όχι; Διεκδίκησε τη θέση σου!

2. Θα αποκτήσεις αυτοπεποίθηση

Για σένα το λέμε που μπορεί να ντρέπεσαι να παραγγείλεις pizza για μια βραδιά ποδοσφαίρου στο σπίτι με παρέα, τι λες; Ήρθε ο καιρός να το ξεπεράσεις! Πάρε θέση, νιώσε σημαντικός/η και ετοιμάσου να διαπραγματευτείς με τον πιο σκληρό αντίπαλο. Κι αν ακόμα νιώθεις άβολα, σκέψου ότι δεν έχεις οπτική επαφή με τον συνομιλητή σου, μήπως όλες οι αναστολές σου είναι εν τέλει μια ψευδαίσθηση;

3. Εδώ θα μάθεις να διαπραγματεύεσαι

Στο σύγχρονο και ταχέως εξελισσόμενο χώρο των επιχειρήσεων, οι διαπραγματεύσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι. Κάθε διαπραγμάτευση έχει διαφορετικό χαρακτήρα και η αποτελεσματικότητα των διαπραγματεύσεων σου απαιτεί διαφοροποιημένους χειρισμούς, εκτός αν ανήκεις στην κατηγορία εκείνων των ανθρώπων που οι διαπραγματεύσεις για αυτούς είναι παιχνιδάκι. Στα τηλεφωνικά κέντρα θα μάθεις να διαπραγματεύεσαι με πελάτες, που έχουν αξιώσεις, παράπονα, παράλογες απαιτήσεις ή ζητούν πληροφορίες. Στόχος σου είναι να καταφέρεις να χειριστείς την κατάσταση με διπλωματικό και αποτελεσματικό τρόπο. Η απόκτηση negotiation skills είναι ένα ισχυρό όπλο στην φαρέτρα σου για την μετέπειτα επαγγελματική σου καριέρα. Ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων υποψηφίων, το είχες σκεφτεί; Άλλωστε όλη η ζωή είναι μια συνεχής διαπραγμάτευση! (Στο YouTube θα βρεις πολλά βιντεάκια με τα top negotiation skills και πως να τα δουλέψεις.)

4. Όταν η εξυπηρέτηση πελατών «επιβραβεύεται»

Το ήξερες ότι ένας κλάδος των επιχειρήσεων που μελετάται και βελτιώνεται διαρκώς είναι εκείνος του τομέα εξυπηρέτησης πελατών; Τα τηλεφωνικά κέντρα λειτουργούν για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών και στόχος τους είναι να προωθείται η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών. Θα ενταχθείς κι εσύ σε μια ομάδα που στόχος θα είναι να προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες και θα λαμβάνεις τη μεγαλύτερη ανταμοιβή, που δεν είναι άλλη από την ικανοποίηση των πελατών! Αν δεν πείστηκες ακόμα ρίξε μια ματιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, που διεξάγονται στην Ελλάδα τα τελευταία 9 χρόνια!

5. Αποκτώντας soft skills

Οι περισσότεροι συμφωνούν στο γεγονός ότι τα τηλεφωνικά κέντρα παραδίδουν «μαθήματα ζωής», πολύτιμα όχι μόνο για την μετέπειτα καριέρα σου, αλλά και για την προσωπική σου εξέλιξη. Μαθαίνεις να εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου, να αντιμετωπίζεις κρίσιμες καταστάσεις με ψυχραιμία, να έχεις προσαρμοστικότητα και ευελιξία, να έχεις διάθεση για συνεχή εκμάθηση, να είσαι ετοιμόλογος/η και να μην πιστεύεις πως ένα λάθος μπορεί να φέρει το τέλος του κόσμου. Σε όλους έχει συμβεί, τα λάθη είναι ανθρώπινα.

6. Θα γίνεις οικονομικά αυτάρκης

Και από μισθό τι λέει; Σταθερός μισθός, σε κάποια τηλεφωνικά κέντρα υπάρχει και επίδομα πτυχίου και ξένης γλώσσας αν λειτουργεί για ξένη πολυεθνική εταιρεία, ενώ δεν λείπουν και τα bonus επίτευξης στόχου που αυξάνουν το γόητρο του εργαζομένου και συνάμα συμβάλλουν ουσιαστικά στην ανάγκη κατάκτησης περισσότερων και μεγαλύτερων στόχων. Η πρόκληση είναι μεγάλη, εσύ θα την αποδεχτείς;

Τι κι αν δεν σταματά ποτέ να χτυπά το τηλέφωνο, εσύ όμως παρά τους έντονους ρυθμούς μπορείς να χτίσεις σχέση με τον πελάτη, να τον ικανοποιήσεις και να τον εξυπηρετήσεις εύκολα, χωρίς καν να χρειαστεί να μπει ο πελάτης σε περίπλοκες διαδικασίες! Γιατί έχεις τις ικανότητες και μπορείς να τις καλλιεργήσεις! Δώσε τις απαντήσεις που πρέπει στους πελάτες σου και γίνε μέλος της μεγαλύτερης ομάδας εξυπηρέτησης πελατών!

Κάνε λοιπόν την αίτηση σου κι εσύ σε ένα call center, χωρίς δισταγμό! Το CollegeLink φρόντισε για σένα και σου βρήκε θέσεις σε call centers, γιατί η ευκαιρία καριέρας είναι μόνο ένα κλικ μακριά!