>
  1. Customer Service - Tech Support (Διαχείριση Εισερχομένων Κλήσεων Nova)

Customer Service - Tech Support (Διαχείριση Εισερχομένων Κλήσεων Nova)

ICAP CONTACT CENTER
Αθήνα, Αθήνα , ΕΛΛΑΔΑ
13 days ago
Πλήρης Απασχόληση
Yβριδική
Καμία Εμπειρία
-

Βασικές Πληροφορίες

Η ICAP Contact Center ιδρύθηκε το 1999 και προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο χώρο της παροχής υπηρεσιών. Απασχολούμε περισσότερους από 1.100 εκπαιδευμένους εργαζομένους και έχουμε εδραιωθεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ραγδαία εξελισσόμενες εταιρείες στον τομέα του Τηλεφωνικού Κέντρου επεκτείνοντας την παρουσία μας στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά.


Η εταιρεία μας σου δίνει την δυνατότητα να γίνεις μέλος μιας τέτοιας ομάδας και να ξεχωρίσεις.


Αν επιθυμείς να ενταχθείς σε ένα ευέλικτο περιβάλλον εργασίας με συνεχή εκπαίδευση και δυνατότητες εξέλιξης, περιμένουμε την αίτησή σου τώρα!
Ξεκίνα μαζί μας το επόμενο σου επαγγελματικό βήμα και στείλε μας το βιογραφικό σου!

  1. Είσαι άνθρωπος δυναμικός;
  2. Με ομαδικό πνεύμα και πάθος για την τεχνολογία;
  3. Έχεις άνεση στην γραπτή και προφορική επικοινωνία;


Μπορείς τώρα να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου και να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης.
Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου σημείωμα και γίνε μέλος της δυναμικής ομάδας μας!
Προσλαμβάνουμε άμεσα άτομα ώστε να στελεχώσουν την ήδη υπάρχουσα Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης Συνδρομητών NOVA!
 

Αρμοδιότητες

Τι αναζητούμε;

  • Τηλεφωνική υποστήριξη πελατών εισερχομένων κλήσεων και επίλυση τεχνικών προβλημάτων σε πρώτο   χρόνο.
  • Έλεγχος ορθής λειτουργίας υπηρεσιών τεχνικής φύσεως.
  • Ενημέρωση και καθοδήγηση συνδρομητών για την μέγιστη απόδοση των υπηρεσιών.
  • Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα.
  • Ενημέρωση των πελατών για την εξέλιξη των αιτημάτων τους.

 

Οφέλη

Παροχές:

  • Σύμβαση αορίστου χρόνου με Full Time απασχόληση.
  • Πλήρη εκπαίδευση & καθοδήγηση με αποδοχές.
  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών & πλήρη ασφαλιστική κάλυψη.
  • Mηνιαίο Bonus παραγωγικότητας.
  • Κυλιόμενο ωράριο εργασίας με ευέλικτο πρόγραμμα.
  • Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου εργασίας (συνδυασμός εργασίας από το σπίτι και εργασίας από τα   γραφεία της εταιρείας).
  • Εξαιρετικό & φιλικό περιβάλλον εργασίας.
  • Προοπτικές απασχόλησης & εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας   παροχής υπηρεσιών.
  • Εύκολη πρόσβαση στο χώρο (Στ. Συγγρού Φιξ).
  • Παροχή πιστοποίησης για όλη την διάρκεια παρακολούθησης του εκπαιδευτικού σεμιναρίου.
  • Referral Bonus up to 80€.

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς ώστε να ορίσουμε μια συνάντηση.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.


Our Social Media:

icapoutsourcing_cc (Instagram)
ICAP Contact Center (Linkedin)


Οι αιτήσεις καθώς και τα προσωπικά σας δεδομένα αντιμετωπίζονται με απόλυτη εμπιστευτικότητα!

Απαραίτητα Προσόντα

Τι αναζητούμε;

  • Τηλεφωνική υποστήριξη πελατών εισερχομένων κλήσεων και επίλυση τεχνικών προβλημάτων σε πρώτο   χρόνο.
  • Έλεγχος ορθής λειτουργίας υπηρεσιών τεχνικής φύσεως.
  • Ενημέρωση και καθοδήγηση συνδρομητών για την μέγιστη απόδοση των υπηρεσιών.
  • Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα.
  • Ενημέρωση των πελατών για την εξέλιξη των αιτημάτων τους.