Μέχρι πρότινος, όσοι αναζητούσαν ευκαιρίες καριέρας, κατέφευγαν στις εφημερίδες, έστελναν το βιογραφικό τους στη διεύθυνση που αναγραφόταν και περίμεναν να χτυπήσει το τηλέφωνο. Στην ψηφιακή εποχή, όπου ο ανταγωνισμός για το κορυφαίο ταλέντο είναι πιο έντονος, το φορτίο βαραίνει τους εργοδότες, καθώς προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία με καινοτόμο τρόπο, προκειμένου να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των κατάλληλων υποψηφίων.
Με την εξάπλωση του διαδικτύου οι υποψήφιοι της ψηφιακής εποχής έχουν στη διάθεση τους μια πληθώρα πληροφοριών και για αυτό το λόγο είναι επιλεκτικοί ως προς την επιλογή του εργοδότη που θα απευθυνθούν. Σύμφωνα με έρευνες, προτιμούν εργοδότες που προσφέρουν ευκαιρίες ανέλιξης, πίστη σε έναν ύψιστο σκοπό, υψηλούς μισθούς, προνόμια και ισορροπία μεταξύ προσωπικής- επαγγελματικής ζωής.
Επομένως, στόχος της εκάστοτε επιχείρησης είναι να σφυρηλατήσει σχέσεις με δυνητικούς υποψηφίους και να τους εξοικειώσει με τα όσα προσφέρει η μάρκα.
Δημιουργείστε την κατάλληλη για σας ομάδα εδώ!
Παρακάτω θα βρείτε 4 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους σας στην ψηφιακή εποχή:
- Τραβήξτε την προσοχή τους
Οι σύγχρονοι εργαζόμενοι, και ειδικότερα οι millennials προτιμούν όσον αφορά την αναζήτηση θέσης εργασίας, τα τεχνολογικά μέσα. Οι millennials επισκέπτονται “career fairs”, όμως εστιάζουν την προσοχή τους στα κοινωνικά δίκτυα και σε online πλατφόρμες εύρεσης εργασίας. Μια καλή ευκαιρία να προσελκύσετε τα νέα ταλέντα είναι η διοργάνωση hackathons, programming challenges και coding competitions, όπου πολλοί νέοι θα ενδιαφερθούν να αγωνιστούν για ένα χρηματικό έπαθλο που θα τους αποφέρει αναγνώριση και ίσως μια μελλοντική θέση εργασίας στην ομάδα της διοργανώτριας εταιρείας.
- Προωθήστε την εταιρεία σας
Η συμμετοχή σας σε trade shows και job fairs είναι μια πολύ καλή πρακτική να ακολουθήσετε. Πράγματι, θα ενισχύσετε την εξωστρέφεια σας, θα ελκύσετε το ενδιαφέρον νέων ταλέντων, καθώς και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, τα οποία θα συμβάλλουν στην διεύρυνση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας που εκπροσωπείτε.
- Παρουσιάστε επαρκώς όσες πληροφορίες χρειάζονται να γνωρίζουν οι δυνητικοί υποψήφιοι
Oι millennials υποστηρίζουν ότι το διαδικτυακό περιεχόμενο είναι εκείνο που ενισχύει την προσήλωση τους για μία μάρκα. Εσείς, ως εργοδότες, δεν θα πρέπει να αναφέρετε στους υποψήφιους μόνο τι αποζητάτε από αυτούς, αλλά και τι έχουν να κερδίσουν, αν ενταχθούν στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας σας. Μια καλή ιδέα, την οποία μπορείτε και εσείς να εφαρμόσετε, είναι να δημιουργήσετε ένα βίντεο, όπου οι υποψήφιοι θα μπορούν να οπτικοποιήσουν τα προνόμια, τις συνθήκες εργασίας και εν γένει τη φιλοσοφία της εταιρείας. Ζούμε στην εποχή της κυριαρχίας της εικόνας και σίγουρα η παραπάνω μέθοδος θα είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματική στη νέα γενιά. Μάλιστα, το οπτικοακουστικό υλικό είναι εύκολο να γίνει “share” σε sites, social media και στα μέσα ενημέρωσης.
- Οργανώστε την ψηφιακή παρουσία της εταιρείας σας
Δώστε έμφαση στην διαδικτυακή σας παρουσία, προκειμένου να δημιουργήσετε θετική εικόνα σε δυνητικούς υποψηφίους. Διαδώστε τα μηνύματα και τις πληροφορίες που επιθυμείτε χρησιμοποιώντας όλα τα κοινωνικά δίκτυα και πλατφόρμες που διαθέτετε, ώστε όλοι οι αποδέκτες να έχουν πρόσβαση. Όπου κι αν βρίσκεται η έδρα της εταιρείας σας, για να προσελκύσετε τα καλύτερα ταλέντα, είναι ζωτικής σημασίας να γνωρίζετε το προφίλ του εργαζόμενου που αναζητάτε, ποιες είναι οι προτιμήσεις του, καθώς και ποια κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιεί σε πιο συχνή βάση. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε σχέσεις με δυνητικούς υποψηφίους, ακόμα κι αν το τρέχον χρονικό διάστημα δεν υπάρχει κάποια κενή θέση εργασίας στην εταιρεία σας.
Δημιουργείστε την κατάλληλη για σας ομάδα εδώ!
Περισσότερα άρθρα σχετικά με τη διαχείριση των εργαζομένων θα βρείτε στο blog μας!