Τι έχουν πραγματικά ανάγκη οι Millennials;

By Collegelink Team

Οι Millennials και ο τρόπος με τον οποίο λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με την εργασιακή τους πορεία αποτελεί γρίφο για τις περισσότερες εταιρείες.

Ενώ η πλειονότητα θεωρεί, πως η νέα γενιά ταλέντων αναζητά ένα πιο “διασκεδαστικό” εργασιακό περιβάλλον, η αλήθεια είναι πως οι ανάγκες των millennials είναι περισσότερο πρακτικές.

Οι οργανισμοί που παρέχουν ένα πιο σύγχρονο και “παιχνιδιάρικο” εργασιακό χώρο, μπορεί να εξασφαλίζουν ισχυρή παρουσία στα social media, εκείνοι όμως που κερδίζουν εντέλει την καρδιά των millennials, είναι αυτοί που ικανοποιούν τις παρακάτω 3 ανάγκες.

Οι ωφέλειες που λαμβάνουν να είναι ανάλογες των αναγκών τους

Όταν η νέα γενιά ταλέντων εισήλθε στην αγορά εργασίας, όλοι μιλούσαν για τον αέρα αλλαγής που επέφερε. Από τότε, μέχρι σήμερα έχουν περάσει αρκετά χρόνια με το εργασιακό περιβάλλον να έχει πλέον σταθεροποιηθεί και να εναρμονίζεται με τις ανάγκες της. Οι millennialsέχουν προχωρήσει τη ζωή τους κι έχουν εξελιχθεί από νεοεισερχόμενους στον εργασιακό χώρο, σε επαγγελματίες πρώτης γραμμής με ανάλογες ανάγκες. Με πολλούς να προσπαθούν να απαγκιστρωθούν από την οικογένειά τους και άλλους να ξεκινούν τη δική τους, περιμένουν από τον εργοδότη να τους δώσει την ασφάλεια που χρειάζονται για να μπορούν να σταθούν γερά στα πόδια τους.

Η αφοσίωση είναι περισσότερο σημαντική, απ’ ότι αφήνουν να φανεί

Για χρόνια πιστευόταν ότι οι millennials, όντας επαγγελματικά φιλόδοξοι, αποφάσιζαν να αλλάξουν εργασιακό περιβάλλον χωρίς ιδιαίτερη σκέψη. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα του Capital Group, το 30% των millennials έχει αλλάξει 3 ή και περισσότερες εργασίες μέσα σε διάστημα 5 ετών. Ωστόσο αυτό που επίσης ισχύει και η ίδια έρευνα αναφέρει, είναι ότι το

67% της συγκεκριμένης γενιάς θεωρεί ότι η αφοσίωση στον εργοδότη, είναι πολύ σημαντική.

Δείχνοντας όμως την αφοσίωσή τους, αναμένουν κι εκείνοι αντίστοιχη αντιμετώπιση από τον εργοδότη τους.
Αρκεί μόνο οι εργοδότες να αντιληφθούν τη δίψα των millennials για προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική αναγνώριση, ώστε να κερδίσουν την αφοσίωσή τους.

Η δημιουργία κοινωνικού αντίκτυπου είναι το κλειδί

Οι millennials έχουν χαρακτηριστεί ως “η γενιά που νοιάζεται”. Εταιρίες που τους δίνουν την ευκαιρία να αναπτύξουν φιλανθρωπικές δράσεις, κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους. Έρευνα του Capital Group, διατυπώνει πως το 87% των millennials, θεωρεί πολύ σημαντικό η εταιρία στην οποία ανήκουν, να προάγει την υγεία κι ευεξία τόσο του πυρήνα της εταιρίας, όσο και των καταναλωτών της. Η Deloitte μάλιστα, με δική της έρευνα, διατύπωσε πως

οι millennials, μένουν από 5 χρόνια και πάνω σε εταιρίες, οι οποίες αισθάνονται ότι υπηρετούν κοινωνικό σκοπό.

Η συγκεκριμένη γενιά ταλέντων, έχοντας βιώσει την “απομυθοποίηση” της κοινωνίας όπως την είχε γνωρίσει η προηγούμενη γενιά, είναι πιο ευαίσθητη. Πασχίζει να κάνει τον κόσμο καλύτερο, δημιουργώντας θετικό αντίκτυπο μέσω της δουλειάς και των πράξεών της.

Προκειμένου να προσεγγίσετε τους millenials, πρέπει να τους παρέχετε την ασφάλεια που λείπει από τη σύγχρονη κοινωνία, δηλώνοντάς τους ταυτόχρονα πόσο σημαντικοί είναι για τη βιωσιμότητα και ανάπτυξη της εταιρίας σας.

Κι αν ανησυχείτε για το που θα βρείτε τη συγκεκριμένη γενιά ταλέντων η οποία είναι ευαίσθητη αλλά και μάχιμη ταυτόχρονα, στην CollegeLink είμαστε εδώ για εσάς!

Βρείτε το ταλέντο που σας ταιριάζει εδώ!